درباره ما

درباره ما

درباره شرکت البرز صنعت

در سال ۱۳۷۵، با هدف قرار دادن پیشرفت و نوآوری در صنعت، شرکت البرز صنعت کرج، با مدیریت مهندس ابراهیم رفیعی، پا به عرصه صنعت گذاشت. از آغاز، با اتکا بر تیمی از افراد مجرب و تحصیل‌کرده، و با بهره‌گیری از دستگاه‌های مدرن و دانش فنی روز، در جهت توسعه و پیشرفت صنعتی کشور گام‌های استواری برداشته‌ایم.

زمینه‌های فعالیت البرز صنعت

تخصص ما در طراحی، تهیه، و تولید قطعات یدکی و تجهیزات ماشین آلات تخصصی برای صنایع خوراک دام و طیور، همچنین کارخانجات تولید آرد می‌باشد. ما در ارائه خدمات جانبی نیز مانند: تولید و ساخت انواع پوسته رولر، تولید انواع دای استیل فلت و حلقوی، تعمیر، بازسازی و احیا دای، تولید انواع چکش آسیاب و….. سایر تجهیزات وابسته به تولید خوراک دام وطیور پیشگام هستیم، و کلیه خدمات حرفه‌ای تولید و تجهیز ماشین‌آلات و قطعات خوراک دام و طیور از طریق سایت Damdarkala.com در دسترس مخاطبین محترم است.

همکاری‌های گسترده

مفتخریم که به عنوان شریک تجاری مطمئن، با انواع شرکت‌های دولتی و خصوصی در امر تولید قطعات ماشین آلات همکاری نموده‌ایم. شرکت البرز صنعت آمادگی دارد تا با اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه‌های مختلفی چون خودرو، نفت، گاز، پتروشیمی، راه آهن و لوازم خانگی که به دنبال دریافت خدمات در زمینه ساخت قطعات محوری فلزی هستند، همکاری نماید.

مزیت رقابتی ما

ما بر این باوریم که کیفیت و قیمت، دو رکن اساسی رضایت مشتریان هستند. به همین منظور، تولیدات ما با استانداردهای کیفیت بالا و به صورت رقابتی در داخل کشور انجام می‌پذیرد تا از نظر کیفیت، برتری قاطعی نسبت به محصولات مشابه خارجی، به ویژه نسخه‌های چینی، داشته باشند. تمامی قطعات ما به سرعت و با گارانتی تولید و به دست مشتریان می‌رسد.

تعهد ما به آینده

در شرکت البرز صنعت، ما به آینده‌ای پایدار برای صنعت و جامعه ایمان داریم. با ادامه مسیر نوآوری و بهبود مستمر، می‌کوشیم تا به عنوان یک شریک صنعتی قابل اعتماد و پیشرو، در کنار شما باشیم. اعتماد شما، بزرگ‌ترین سرمایه ما است.

تماس با البرز صنعت

جهت هرگونه مشاوره بابت تولید و تامین قطعات یدکی پرس پلت خوراک دام، و تماس با مجموعه البرز صنعت، لطفا از طریق صفحه تماس با ما درتباط باشید.